Energiaszint emelő légzés foglalkozásaink

Az ember kétféleképpen használja légzését: ösztönösen és tudatosan.
Nyugodt és biztonságos helyzetben a légzés egyenletes, felületes. A belégzés rövid, a kilégzés ellazult és kétszer olyan hosszú, mint a belégzés. A kilégzés után szünet következik, amely fele annyi ideig tart, mint a belégzés.
Stresszhelyzetben, vagy nyugtalan, izgatott helyzetben, a légzés gyökeresen megváltozik. Szaporább és mélyebb lesz a levegővétel, a kilégzés rövidül és feszültebbé válik.
A modern tudományos kutatások, és sok éves gyakorlati munka tapasztalatai kibővítették tudásunkat a légzés lényegéről, hogy jól lássuk az oxigén és széndioxid szerepét az anyagcsere-folyamatokban. Az egészséges sejtekből álló szervezet annyi energiával rendelkezik, amennyi szükséges az összes szerv és szervrendszer egészséges működéséhez.
A 10 alkalmas, energiaszint emelő légzésfoglalkozásokon többféle gyakorlat segítségével megtanuljuk a szervezet védőmechanizmusainak és ellenálló képességének erősítését, növelését.
Hetente kétszer, háromszor találkozunk összesen 10 esti foglalkozás alkalmával. A gyakorlatok célja a jó egészségi állapot elérése, és a saját képességek kibontakoztatása.
A komplex légzéstechnika önmagában értelmezhető azokon a különböző területeken ahol napjainkban rátalálunk. Ilyen a jóga, a chi-kung gyakorlása, a Buteyko-módszer.
Léteznek a légzéssel kapcsolódó speciális testi, meditatív, és mentális gyakorlatok. Ezek segítenek emelni az energia szintet, és beindítania az önszabályozó öngyógyító folyamatokat.
A foglalkozásokon elsajátítható gyakorlatok segítik az érrendszeri, bélrendszeri, autóimmun, és hormonális, idegrendszeri problémák megoldásait.

Kiegészítő információk