NŇĎi fejlesztŇĎ program

NŇĎi k√∂r

Vezeti: Bern√°th Krisztina

 

A foglalkoz√°sok idŇĎpontjai az II. f√©l√©vben:


2016. szeptember 13. október 4. november 8.

 

 

A tematikus nŇĎi k√∂r, azzal a c√©llal j√∂tt l√©tre, hogy a nŇĎi fejlŇĎd√©sl√©lektan √©s tipol√≥gia,- valamint a nŇĎi szerepek meg√©rt√©s√©t, √©s gyakorl√°s√°t szolg√°lja.

10 t√©m√°t fel√∂lelŇĎ program, havonta egyszer, keddenk√©nt d√©lut√°n 16-19-√≥r√°ig.

  1. "Ki vagyok √Čn?"

    NŇĎi fejlŇĎd√©s l√©lektani k√∂r, a Davis modell √©s a transzperszon√°lis nemis√©g alapvet√©seit k√∂vetve.
    Vérmisztériumok.

     

  2. Tipológia

    Az abszol√ļt Anya,- az abszol√ļt nŇĎ,- a professzionalista, √©s a vegyes t√≠pus mint√°i.
    Egzisztenci√°lis modelljeink.

     

  3. A belsŇĎ nŇĎ.

    Rejtett energi√°ink. √Ėnkifejez√©s √©s teremt√©s a csal√°dban, p√°rkapcsolatban √©s a t√°rsadalomban.

     

  4. Evol√ļci√≥s felelŇĎss√©g felv√°llal√°s.

    Anya - L√°nya kapcsolataink.
    A sz√ľlet√©s jelentŇĎs√©ge a mindennapi √©letben.

     

  5. Sz√ľlŇĎi, anyai v√°gyak p√°rkapcsolat, mint menek√ľl√©s a sz√ľlŇĎi h√°zb√≥l

    .

  6. A f√©rfi fejlŇĎd√©s l√©lektani p√°rjaink. "Anya √©s Fia"

    NŇĎ a p√°rkapcsolatban. Az eg√©szs√©ges szakaszok megtart√°sa:
    ("Mi a szándéka?" :-)

     

  7. Férfi tipológia.

    Egy√ľtt fejlŇĎd√©s titkai.
    A f√©rfi belsŇĎ erŇĎ kieg√©sz√≠t√©se,- avagy a "fele-s√©g" szerep.

     

  8. Lét jogosulatlan kapcsolatok felszámolása.

    Régi - és friss veszteség élményeink feldolgozása.

     

  9. A szeretet misztériuma.

    Szent család egysége.

     

A tematikus csoportos √ľl√©s menete:

16 √≥rakor k√∂tetlen besz√©lget√©ssel kezd√ľnk. Mindenki kimondhatja az aktu√°lisan Ňźt foglalkoztat√≥ probl√©m√°kat, feladatokat,-vagy √©ppen hangulatt√≥l f√ľggetlen√ľl figyelheti, √©s hallgathatja a t√∂bbieket a k√∂rben. Esetlegesen a kor√°bbi √ľl√©sek hat√°s√°ra l√©trej√∂tt tapasztalatokat megosztjuk egym√°ssal.

17.00 √≥rakor √Ėt√≥rai tea, h√°zi finoms√°gokat fogyasztunk, √©s recepteket cser√©l√ľnk.

17.15-tŇĎl elŇĎad√°s a ki√≠rt t√©m√°ban.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A sz√ľlet√©s jelentŇĎs√©ge a mindennapi √©letben

 

M√°r a fogantat√°s sor√°n nagyon sok lelki akad√°ly √©s program mŇĪk√∂dik a emberekben. √Črzelmi g√°tl√°sok, csal√°di programok, ellen√°ll√°sok akad√°lyozhatj√°k a fogantat√°s kialakul√°s√°t vagy √©ppen ellenkezŇĎleg, a fogamz√°sg√°tl√°st.

A leendŇĎ kismam√°k, illetve v√°rand√≥s h√∂lgyek, ezeket az akad√°lyokat a l√©gz√©sen kereszt√ľli megv√°ltozott tudat√°llapotban val√≥ munka sor√°n, sikeresen fel tudj√°k dolgozni. Minden t√∂rt√©n√©s, √©rzelmi √©lm√©ny, amit a fogantat√°st√≥l a sz√ľlet√©s ut√°ni n√©h√°ny napban √©l√ľnk √°t, megmarad az emberi inform√°ci√≥s rendszerben, √©s ez seg√≠t a probl√©ma azonos√≠t√°s√°ban √©s feldolgoz√°s√°ban. Regressz√≠v √°llapotban k√©pesek vagyunk ezt a folyamatot √ļjra √°t√©lni, √©s verb√°lisan strukt√ļr√°lni, valamint a saj√°t, fejlettebb szinten l√©vŇĎ inform√°ci√≥s strukt√ļr√°nkba elhelyezni.

Bizonyos inform√°ci√≥s blokkok cser√©lhetŇĎv√© v√°lnak, √©s √ļj pozit√≠v programok √©p√≠thetŇĎk be. Annak √©rdek√©ben, hogy k√∂nnyebben tudjunk foglalkozni a t√∂rt√©ntek feldolgoz√°s√°val, a folyamatot n√©gy szakaszra bonthatjuk, amelyeket m√°trixoknak nevez√ľnk. A l√©gz√©s folyamat√°ban megtal√°lhat√≥ak a programok beindul√°s√°nak pillanatai, amikor ki tudjuk cser√©lni ezeket a negat√≠v programokat pozit√≠vra.

Minden m√°trixban beindulnak programok. Pl. a sz√ľlŇĎk d√∂nt√∂ttek, hogy fi√ļt szeretn√©nek, de l√°ny sz√ľletik. Ekkor a fogantat√°st√≥l beindul ez a program, aminek a csecsemŇĎ meg akar felelni. Ha a sz√ľlŇĎk k√©sŇĎbb megv√°ltoztatj√°k v√©lem√©ny√ľket, √©s tudatosan feldolgozz√°k, √©s √°talak√≠tj√°k, a gener√°ci√≥s programot, akkor van lehetŇĎs√©g arra, hogy a program elindul√°sa elker√ľlhetŇĎv√© v√°lj√©k.

1. M√°trix. Fogantat√°st√≥l a sz√ľlet√©si g√∂rcs√∂kig tart√≥ szakasz . A sz√ľlŇĎk m√°s nemŇĪ gyereket v√°rnak, mint amilyen sz√ľletik . Bizonytalanok a sz√ľlŇĎk abban, hogy t√©nyleg akkor szeretn√©nek-e gyereket . K√∂z√∂mb√∂ss√©g alakul ki a gyermek sz√ľlet√©s√©vel kapcsolatban. . Egy√°ltal√°n nem k√≠v√°nt√°k a gyermeket a sz√ľlŇĎk.

2. M√°trix. A l√©gz√©s folyamat sor√°n az egy√©n be tudja azonos√≠tani, hogy meg akar-e sz√ľletni, vagy sem. . A d√∂nt√©st befoly√°sol√≥ t√©nyezŇĎk az al√°bbiak lehetnek. . Sz√ľlei nem v√°rj√°k a csecsemŇĎt √©s a sz√ľl√©st. . Az √©desapa √©s az √©desanya f√©lnek, hogy mi t√∂rt√©nik a sz√ľl√©s ut√°n. . Az √©desanya nem akar sz√ľlni, nem akarja elengedni a magzat√°t. Vagy t√ļl kor√°n akarja megsz√ľlni a gyermek√©t, √©s stimul√°lja a sz√ľl√©st gy√≥gyszerekkel, vagy m√°s m√≥dszerekkel. . Nincs egybees√©s a magzat, √©s az √©desanya ritmusa k√∂z√∂tt, az √©desanya t√ļl akt√≠v, vagy passz√≠v.

3. M√°trix A sz√ľlet√©si csatorn√°b√≥l val√≥ kijut√°s . K√∂nnyed√©n kics√ļszhat a baba, vagy ellen√°llhat a kij√∂vetelnek. . Az √©desanya √©s a gyermek kreat√≠v egy√ľttmŇĪk√∂d√©s√©nek folyamat√°ban degrad√°lhatj√°k, illetve seg√≠thetik egym√°st. . Az any√°val, √©s a t√°gabb k√ľlvil√°ggal val√≥ egy√ľttmŇĪk√∂d√©si k√©pess√©g, illetve k√©ptelens√©g

4. M√°trix A csecsemŇĎ elhagyja az anyj√°t, √©s elv√°gj√°k a k√∂ld√∂kzsin√≥rt . Az any√°val val√≥ kapcsolat jelenti a kapcsolatot az √©lettel. . Amikor ez a tapasztalat √∂r√∂mteli, meleg, kellemes, akkor azt az √ľzenetet hordozza, hogy a sok f√°radts√°gnak meg van az eredm√©nye. . Amennyiben ez nem √≠gy t√∂rt√©nt, pesszimista, szkeptikus hajlamok alakulnak ki. A probl√©m√°k elŇĎtti megb√©nult toporg√°s, √©rtelmetlens√©g, rem√©nytelens√©g √©rz√©se.

Ezeknek az energiablokkoknak a felismer√©s√©vel, √ļj folyamatok ind√≠that√≥ak a sz√ľletendŇĎ gyermek √©s a csal√°d √©let√©ben.